Prezentul document are rolul de a vă informa cu privire la modalitatea de utilizare a site-ului, modalitatea de programare a serviciilor puse la dispoziție prin intermediul site-ului, drepturile de care dispuneți, precum și alte informații necesare și utile în navigarea pe site.

Continuarea navigării după parcurgerea, citirea și înțelegerea prezentului document reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la conținutul acestuia. Recomandăm citirea cu atenție a acestui document, atât la prima accesare, precum și periodic, împreună cu secțiunea Politica de Confidențialitate ce prevede detalii despre datele cu caracter personal prelucrate, modul prelucrării, scopurile, precum și drepturile de care dispuneți în legătură cu datele dumneavoastră personale.

Utilizatorii acceptă în mod expres că simpla utilizare sau accesare a serviciilor oferite de către noi semnifică acceptarea deplină și necondiționată a prezentului document, împreună cu orice modificări ulterioare.

Administratorul site-ului, Scandinavian Design House S.R.L., își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui document, fără a fi necesară notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii și condițiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta.

Termenii și conditiile se pot modifica din motive care includ:

(a) schimbări în modul în care operează societatea noastră;

(b) modificări ale cerințelor legale sau de reglementare pe care trebuie să le respectăm;

(c) modificari ale website-ului sau ale tehnologiei folosite, etc.

Atunci când reveniți pe website, vă rugăm să verificaţi data ultimei actualizări și conținutul modificărilor. Modificările se vor aplica doar pentru viitor;

Întreg conținutul Site-ului sdhouse.ro, incluzând, dar fără a se limita la: imagini, texte, elemente de grafică web, software este proprietatea Scandinavian Design House S.R.L..

Conținutul Site-ului este protejat de Legea privind drepturile de autor și drepturile conexe și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială și nu pot fi utilizate sau copiate  fără un acord prealabil scris din partea Scandinavian Design House S.R.L..

Scandinavian Design House S.R.L. nu garantează că informațiile care apar pe acest Site nu conțin erori, cu toate că  depunem toate eforturile pentru a transmite informații actualizate și exacte. De asemenea, în funcție de dispozitivul utilizat, produsele pot apărea cu mici diferențe de culoare.

  1. Definiții

Termenii utilizați în prezentul document au exclusiv sensurile definite mai jos:

Site  –magazin online găzduit la adresa web www.sdhouse.ro

Utilizator – persoana, compania sau orice altă entitate fizică sau juridică înregistrată pe Site, care, prin înregistrare, și-a dat acordul cu privire la acceptarea clauzelor specifice de utilizare ale Site-ului, respectiv a acceptat sectiunea prezentă de Termeni și Condiții. Calitatea de Utilizator se poate suprapune cu cea de Cumpărător, în cazul în care Utilizatorul efectuează o comandă pe acest Site, însă acest lucru nu este obligatoriu.

Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul își manifestă intenția de a achiziționa Produse și/sau Servicii comercializate de către Vânzator prin intermediul Site-ului.

Cumpărător – utilizator ce efectuează o Comandă pe Site.

Vânzător – societatea comercială S.C. Scandinavian Design House S.R.L., societate română cu sediul social în Str. Fabrica de Glucoza 21, sector 2, Cod postal 020332, Bucuresti, înregistrată la Registrul Comerțului al Municipiului București cu nr. J40/11797/2002, având cod unic de inregistrare fiscală RO15026211.

Produse si Servicii – orice produse sau servicii, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate, respectiv prestate, de către Vânzător, în beneficiul Cumpărătorului.

Contract – o Comandă validă, confirmată de către Vânzător în concordanță cu criteriile menționate în prezentul document și achitată de către Cumpărător, excepție făcând Comenzile achitate în numerar la livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Produselor și Serviciilor așa cum sunt confirmate de către Vânzător în vederea transformării Comenzii în Comanda validă, respectiv, în Contract.

Prețul Contractului – îl constituie prețul vânzării produselor, respectiv, prestării serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmare de către Vânzător. Cu toate acestea, vânzătorul atenționează asupra faptului că pot exista cazuri când, ca urmare a unor potențiale disfuncționalități ale Site-ului sau erori de orice altă natură, prețul afișat pe Site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării Comenzii. Prețul comunicat include TVA.

Cont – secțiune din Site formată dintr-o adresă de e-mail si o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea comenzii constând în produse de pe Site și care conține informații despre Cumpărător si istoricul Cumpărătorului în Site. Utilizatorul este responsabil si se va asigura că toate informațile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.

Comandă – solicitarea online transmisă de către Cumpărător, prin parcurgerea etapelor tehnice necesare, în vederea achiziționării de Produse comercializate online de către Scandinavian Design House S.R.L., în condițiile prevăzute de Termeni si Condiții.

Garanție legală de conformitate - protecția juridică a consumatorului rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligația legală a vânzătorului față de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea prețului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă

Garanția comercială - orice angajament asumat de vânzător față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, în cazul în care acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.

  1. Dreptul de proprietate intelectuală, drepturi de autor si drepturi conexe drepturilor de autor

Scandinavian Design House S.R.L. îsi rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi condiții în ceea ce privește utilizarea Site-ului, în orice moment. Scandinavian Design House S.R.L.  își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza orice serviciu sau drept de utilizare al oricărui serviciu, în orice moment fără un anunț prealabil.

Nu putem fi responsabili pentru eventualele erori survenite ca urmare a implementării de text sau imagine pe website, datorită incompatibilității cu diferite browsere. De asemenea, există posibilitatea ca prețurile sau specificațiile produselor care se găsesc pe site-ul nostru să suporte modificări. Comenzile deja acceptate nu vor suferi modificări ale prețului sau specificațiilor produselor.

Toate datele, imaginile și specificațiile tehnice prezentate pe acest Site au caracter informativ.

Este interzisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Scandinavian Design House S.R.L..

Există posibilitatea ca Scandinavian Design House S.R.L. să deruleze diferite campanii publicitare sau promoții. Pentru fiecare astfel de campanie vom afișa pe site regulamentul de participare.

 

  1. Crearea unui cont pe Site-ul www.sdhouse.ro

Pentru crearea unui cont pe site-ul sdhouse.ro., Utilizatorul trebuie să folosească o adresă de e-mail validă, fiind modalitaa de comunicare și confirmare a comenzilor plasate de către Cumpărător în cadrul site-ului.

Prin crearea unui Cont, orice Utilizator este de acord cu prezenta secțiune de Termeni și condiții.

Detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal regăsiți în secțiunea Politica de confidențialitate.

      4. Newsletter-ul

Orice Vizitator al Site-ului se poate abona la Newsletter-ul Scandinavian Design House S.R.L.. Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul abonat la Newsletter poate renunța oricând la primirea acestor mesaje printr-un clic pe linkul de dezabonare prezent în Newsletter-ele transmise.

Renunțarea Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului la primirea Newsletter-elor nu implică și renunțarea la acceptul dat pentru prezenta secțiune de Termeni și condiții.

Detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal regăsiți în secțiunea Politica de confidențialitate.

  1. Politica de vânzare online

Site-ul www.sdhouse.ro oferă posibilitatea utilizatorilor să plaseze comenzi online, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături. Cumpărătorul are posibilitatea să parcurgă lista Produselor, să modifice cantitățile si să confirme intenția de cumpărare prin apăsarea butonului ‘Finalizează comanda’.

În vederea validării comenzii, cumpărătorul va primi, ulterior finalizării Comenzii, o confirmare scrisă din partea Vânzătorului, confirmare ce include disponibilitatea, prețul si Specificațiile Produselor si/sau Serviciilor Comandate.

Pretul Comenzii poate fi plătit prin una dintre următoarele modalități, în funcție de optiunea Clientului:

  • Plata online cu card - card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără a fi perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții;
  • Plata prin ordin de plată - în baza facturii proforme emise de către Vânzător în contul menționat în cadrul Facturii;
  • Plata în numerar la livrare - plata va fi făcută în lei conform Prețului Comenzii și se va face la comisionarul care efectueză livrarea.

 

Cumpărătorul se obligă să furnizeze în acest scop toate informațiile necesare emiterii facturii, în conformitate cu legislatia aplicabilă.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete si adevărate la data plasării Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil, pus la dispoziție de Utilizator la crearea contului, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Rețineți că adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi.

 

Informații despre datele prelucrate prin crearea unui cont se regăsesc în secțiunea Politica de confidențialitate.

  1. Livrarea produselor comandate

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Cumpărător în formularul de Comandă, utilizând Modalitatea de Livrare aleasă în momentul înregistrării Comenzii si în termenele stabilite pentru fiecare dintre produselele comandate.

Livrarea Produselor și/sau Serviciilor contractate de către Cumpărător se va face numai în urma confirmării plății Prețului Contractului, excepție făcând plata realizată în numerar la livrare.

Produsele se află în ambalajul original și sigilat al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare, excepție făcând produsele care sunt marcate explicit pe Site ca fiind resigilate sau montate.

Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că Produsul sau Serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre această indisponibilitate, urmând ca Prețul Contractului achitat de către Cumpărător pentru Produsul sau Serviciul indisponibil să fie rambursat în termen de maximum 30 de zile calendaristice.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Vânzătorul poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

Vânzătorul va depune toate eforturile în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe Site cu privire la disponibilitatea, prețul și specificațiile produselor comercializate.

  1. Politica de returnare a produselor

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul îsi poate exercita dreptul de retragere din Contract în termen de 14 zile calendaristice de la livrarea Produselor sau de la încheierea contractelor în cazul Serviciilor. În acest interval de timp Produsele și/sau Serviciile achiziționate de Cumpărător de la Scandinavian Design House S.R.L. pot fi returnate, fără sa fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele plătite vor fi rambursate.

Conform legislației, acest drept este prevăzut doar pentru Cumpărătorii persone fizice. Astfel, prin Cumpărător, în acest context se va înțelege exclusiv cumpărătorul persoană fizică. Ca urmare, dreptul de retragere nu va fi valabil în cazurile în care documentele însoțitoare ale Comenzii au fost emise pe numele unei persoane juridice.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul  trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la decizia sa de a se retrage din Contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail. În cazul utilizării acestei opțiuni, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului, fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficientă trimiterea comunicării privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecințele retragerii

În cazul exercitării dreptului de retragere, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului contravaloarea Produselor/Serviciilor comandate, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data informării cu privire la decizia de retragere din Contract.

Rambursarea se va efectua folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Cumpărătorul si-a exprimat acordul explicit pentru o altă modalitate de rambursare. În orice caz, nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Cu toate acestea, Vânzătorul va putea amâna rambursarea contravalorii produselor până la data la care acesta primește înapoi produsele sau până la momentul la care Cumpărătorul a furnizat Vânzătorului dovada că a returnat produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Returnarea produselor se poate efectua prin curier sau direct la sediul comercial al Vânzătorului, fără întârzieri nejustificate si, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data comunicării retragerii. Termenul este respectat dacă Produsele sunt returnate înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Cumpărătorul este informat asupra faptului că, în cazul în care Produsele prezintă la returnare ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul îsi rezervă dreptul de a refuza returul sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere Contractele privind:

  • Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, de exemplu, dar nereducându-se la acestea, saltele, topuri de saltele, cearșafuri, parfumuri, etc.
  • Produse confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate.
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de Cumpărător.
  • Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
  1. Confidențialitate

Scandinavian Design House S.R.L. va asigura confidențialitatea datelor dumneavoastră, respectiv a datelor de autentificare, a parolei si a tuturor celorlalte detalii în legătură cu contul creat pe Site și orice alte date pe care le furnizați către Scandinavian Design House S.R.L., în conformitate cu Politica de confidențialitate. Cu toate acestea, este responsabilitatea dumneavoastră de a păstra detaliile de cont confidențiale si de a nu le divulga către terți. Prin acceptarea Termenilor si Condițiilor sunteți de acord să informați Scandinavian Design House S.R.L.  în cel mai scurt timp posibil dacă aveți, în mod rezonabil, suspiciuni că securitatea contului dumneavoastră este în pericol.

Vânzătorul se angajează să nu transmită datele personale ale Utilizatorilor si Cumpărătorilor către terțe părți si să le folosească numai în scopul stabilirii contactului cu utilizatorii și cumpărătorii, precum și în scopul informării acestora asupra aspectelor legate de funcționarea Site-ului.

Vânzătorul va reține datele personale ale Cumpărătorilor și Utilizatorilor și le va folosi în scopul informării lor privind situația contului de pe Site, privind evoluția și starea Comenzilor, precum și în evaluarea Produselor și Serviciilor oferite.

Vânzătorul isi rezerva dreptul de a notifica Cumpărătorii si Utilizatorii cu privire la ofertele curente si alte comunicări comerciale prin poștă, telefon, e-mail sau folosind alte metode de comunicare dacă a primit consimțământul expres din partea Utilizatorilor și a Cumpărătorilor.

Informațiile de orice natură furnizate de către Vânzător Cumpărătorului vor rămâne în proprietatea Vânzătorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea Contractului și pot fi făcute cunoscute numai cu consimțământul scris al Vânzătorului și după obținerea unui angajament de confidențialitate din partea celui care le primește.

  1. Conformitatea produselor. Garanții. Reclamații

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate de 2 ani, conform dispozițiilor exprese ale Legii nr. 499/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

Lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia. Pe această perioadă, dacă lipsa de conformitate nu se datorează acțiunii Cumpărătorului (montaj defectuos, utilizare necorespunzătoare instrucțiunilor) și este adusă în atenția Vânzătorului în termen de două luni de la data la care Cumpărătorul a constatat-o, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii Produsului pe cheltuiala sa.

Vânzătorul se obligă să livreze cumpărătorului Produse care sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare. Se consideră că Produsele sunt în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare dacă:

– corespund descrierii făcute de Vânzător si au aceleasi Specificații ca si produsele pe care Vânzătorul le-a prezentat Cumpărătorului ca mostră sau model;

– corespund oricărui scop specific solicitat de către Cumpărător, scop făcut cunoscut Vânzătorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vânzare-cumpărare;

– corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelasi tip;

– fiind de acelasi tip, prezintă parametri de calitate si performanțe normale, la care Cumpărătorul se poate aștepta în mod rezonabil, date fiind natura Produsului si declarațiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, făcute de Vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special prin publicitate sau prin înscriere pe eticheta produsului.

Vânzătorul nu este răspunzător pentru declarațiile publice dacă nu a cunoscut si nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declarațiile în cauză, declarația fusese corectată la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare, sau dacă decizia de a cumpăra Produsul nu putea fi influențată de declarațiile publice în cauză.

Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îsi are originea în materialele furnizate de Cumpărător.

Vânzătorul acordă, pe lângă garanția legală de conformitate, o garanție comercială care începe de la data recepționării produselor de către Client, astfel:

– mobilier – 2 ani (pentru deficiențe calitative);

– accesorii pentru casa– 30 zile pentru țesături, tricotaje, confecții și articole textile precum pături, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea, țesături decorative (fire neuniforme, culoare nefixată, rezistență slabă a vopsirilor și a imprimeurilor, decolorare prin spălare sau prin frecare, modificări dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea coloranților, cusături desfăcute sau ochiuri scapate), sticlărie, ceramică, porțelan (decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (defectare sub durată minimă de funcționare declarată de producători, legături electrice interne întrerupte, îmbinări nerezistente).

Spargerea Produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea Produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.

Reclamațiile privind lipsa de conformitate a Produselor/Serviciilor achiziționate vor fi adresate Vânzătorului – S.C. Scandinavian Design House S.R.L., societate română cu sediul în Fabrica de Glucoza nr. 21, sector 2, Cod postal: 020332, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului al Municipiului Bucuresti sub nr. J40/11797/2002, având codul fiscal nr. RO15026211, e-mail la adresa office@sdhouse.ro, sau direct la sediul acestuia.

Orice reclamație trebuie să fie însoțită de factură și certificatul de garanție. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției, într-un termen maxim de 15 zile.

Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat, se repară gratuit.

  1. Forța majora

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.

  1. Legea aplicabilă – jurisdicția

Contractul este supus legii române și se coroborează cu dispozitiile OUG 34/2014 privind drepturile Cumpărătorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative si ale Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi solutionate de instanțele judecătoresti române competente.

Consumatorii nu pot renunța la drepturile care le sunt garantate de lege.

Modalități de plată

  1. Plata online cu cardul

Se pot efectua plăți online cu cardul personal sau al firmei.

Plata se face cu ajutorul unui card de debit. Vei fi redirecționat către procesatorul de plăți online cu care lucrăm, Euplatesc.ro, pentru ca plata să se realizeze în condiții de deplină securitate*. Este necesar să completați toate datele pe care EuPlatesc.ro le solicită prin intermediul formularului (nume, prenume, număr de card, cod de securitate). După acest moment, suma de bani este blocată în contul tău și poți verifica acest lucru. Dacă alegi această modalitate de plată nu îți este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

* Euplatesc.ro pune la dispoziția ta un sistem de tranzacționare prin procesare 3D Secure. Acest sistem, 3D Secure, te asigură ca pe parcursul tranzactiei nici o informație cu privire la cardul tău nu este reținută pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, datele tale fiind procesate direct de Visa și Master Card.

  1. Plata in rate

Posesorii, persoane fizice, ai cardurilor de credit emise de către următoarele bănci comerciale: Banca Transilvania – Star BT, BCR, BRD Finance, First Bank, Alpha Bank pot achita în rate fixe fără dobândă online. Pentru clienții desemnați mai sus avem următoarele facilități de plată în RATE online:

- posesori ai cardurilor de credit emise de către Banca Transilvania – Star BT - pot achita in 3, 6 sau 12 rate online.

- posesori ai cardurilor de credit emise de către BCR – pot achita in 3, 6 sau 12 rate online.

- posesori ai cardurilor de credit emise de către BRD Finance – pot achita in 3, 6 sau 12 rate online.

- posesori ai cardurilor de credit emise de către First Bank – pot achita in 3, 6 sau 12 rate online.

- posesori ai cardurilor de credit emise de către Alpha Bank – pot achita in 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 18, 20 sau 24 de rate online.

  1. Ramburs / Plata la livrare

Plata numerar este cunoscută și ca plata ramburs . Comenzile online cu livrare la domiciliu pot fi plătite prin Ramburs Numerar. Plata se face în lei, în limita maximă a 5.000 lei pentru persoanele juridice și a 10.000 lei pentru persoanele fizice, acestea reprezentand valoarea comenzii cu TVA.
Plata se va efectua în momentul în care curierul sau echipa Scandinavian Design House ajunge cu produsele la adresa de livrare solicitată.

  1. Ordin de plată

Un consultant Scandinavian Design House generează o factură proformă și o trimite prin e-mail către dumneavoastră. Contul bancar este menționat în factura proformă.

Comanda se va procesa după ce vor fi semnați Termenii și Condițiile SDHouse și se va aproba plata în contul bancar Scandinavian Design House.

  1. Plata cu Voucher Cadou

Fericitii posesori ai Vouchere lor cadou emise de Scandinavian Design House, le pot folosi ca mijloc de plata in oricare dintre magazinele noastre fizice, dar si online pe sdhouse.ro. 

 

Atentie! Pentru comenzi de mobilier personalizat, sau in valoare de cel putin 3000 Ron, pentru procesarea comenzii se plateste un avans de cel putin 60% din valoarea comenzii.  

 

Vă vom oferi toate detaliile în momentul confirmării telefonice a comenzii. Pentru întrebari sau sugestii, ne puteți contacta la adresa online@sdhouse.ro sau la numărul de telefon 0727 333 603.

 

Livrare și retur

POLITICA DE LIVRARE

pentru produsele vândute și expediate de Scandinavian Design House S.R.L.

 

  1. Serviciul de livrare

Oferim servicii de livrare și montaj pentru produsele  comercializate de societatea noastră. Termenul de livrare curge din momentul în care Bunurile comandate sunt expediate din depozitele Vânzătorului și nu poate fi mai mare de 15 zile lucrătoare de la data Acceptării Comenzii cu exceptia situațiilor în care produsele sunt realizate pe comandă, caz în care termenul de livrare se anunță punctual, rămânând opțiunea clientului de menținere sau nu a comenzii și acceptarea termenului de livrare.

 

  1. Livrarea si receptia bunurilor

 

În cazul în care data livrării/data ridicării produselor din depozitul Scandinavian Design House, a fost stabilită de comun acord între Cumpărător și Vânzător, aceasta poate fi modificată/anulată cu cel mult 48 ore înainte de ziua convenită. În caz contrar, Vânzătorul devine îndreptățit să ceară, iar Cumpărătorul acceptă să plătească, o taxă de 500 lei.

 

Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Cumpărător în formularul de Comandă, utilizând Modalitatea de Livrare aleasă în momentul înregistrării Comenzii si în termenele stabilite pentru produselele comandate.

 

Livrarea Produselor și/sau Serviciilor contractate de către Cumpărător se va face numai în urma confirmării plății Prețului Contractului, excepție făcând plata realizată în numerar la livrare.

 

Produsele se află în ambalajul original și sigilat al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare, excepție făcând produsele care sunt marcate explicit pe Site ca fiind resigilate sau montate.

 

Data estimativă de expediere va fi cea stabilită într-o confirmare de expediere trimisă prin e-mail.  Această dată de expediere indică momentul în care ne asteptăm să trimitem produsul partenerului nostru de livrare. Vom depune toate eforturile rezonabile pentru a vă asigura ca produsele dvs. sunt expediate și livrate în intervalul de timp estimat. Cu toate acestea, nu putem garanta că livrările nu vor fi afectate de probleme neprevăzute care afectează producătorul produsului sau partenerii noștri de livrare. Daca nu reușim să respectăm expedierea estimată sau data livrării, vă vom contacta cu o data estimată revizuită.

Livrarea dvs. va fi considerată finalizată atunci când livrăm produsele la adresa indicată de dumneavoastră.

În cazul în care ați ales plata ramburs, proprietatea Produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului, la adresa indicată în Comandă (prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de transportator).

În momentul recepției și efectuării plății integrale cu privire la comanda livrată, se transferă inclusiv dreptul de proprietate asupra produselor către dumneavoastră. În momentul respectiv, riscul privind pierderea sau deteriorare, este, de asemenea, transferat Cumpărătorului.

La livrare, produsul (produsele) va fi însoțit de următoarele documente: factură fiscală, certificat de garanție, certificat de conformitate, schițe de montaj (dacă nu ați optat pentru montaj oferit de echipa noastră).

La livrarea produselor, documentul care confirmă executarea corespunzătoare a livrării trebuie să fie semnat de catre Cumpărător. Prin aceasta confirmare nu va fi afectat in nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Scandinavian Design House S.R.L. în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Bunurilor. Dar, refuzul de semnare a documentului de livrare reprezintă refuzul de acceptare a Produselor.

Înainte de recepționarea Bunurilor de la transportator, Cumpărătorul are obligația de a verifica dacă ambalajul este intact și de a notifica imediat transportatorul în legatură cu orice defecte.

În cazul în care ambalajul nu este intact, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să refuze recepția Bunurilor de la transportator și să transmită un email de informare  Vânzătorului la adresa de email online@sdhouse.ro. Prin semnarea de primire, Cumpărătorul confirmă că ambalajul Bunurilor este intact.

Dacă suspectați ca Bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, care nu au fost semnalate la recepția bunurilor de la transportator, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail: office@sdhouse.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat. 

În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absența de la adresa de livrare comunicată, refuzul achitării contravalorii coletului), Bunurilor trebuie livrate în mod repetat sau printr-o metodă de livrare diferita de cea solicitată initial prin Comanda, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de livrarile repetate.

 

 

POLITICA DE RETUR
pentru produsele vândute și expediate de Scandinavian Design House S.R.L.

 

Scandinavian Design House S.R.L. oferă clienților săi posibilitatea de returnare a produselor comandate și achiziționate în conformitate atât cu prezenta politică internă, cât și cu prevederile legislației naționale și europene în vigoare în ceea ce privește dreptul consumatorului de retragere.

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul îsi poate exercita dreptul de retragere din Contract în termen de 14 zile calendaristice de la livrarea Produselor sau de la încheierea contractelor în cazul Serviciilor. În acest interval de timp Produsele și/sau Serviciile achiziționate de Cumpărător de la Scandinavian Design House SRL  pot fi returnate, fără sa fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele plătite vor fi rambursate.

Conform legislației, acest drept este prevăzut doar pentru Cumpărătorii persoane fizice. Astfel, prin Cumpărător, în acest context se va înțelege exclusiv cumpărătorul persoană fizică. Ca urmare, dreptul de retragere nu va fi valabil în cazurile în care documentele însoțitoare ale Comenzii au fost emise pe numele unei persoane juridice.

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul  trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la decizia sa de a se retrage din Contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail. În cazul utilizării acestei opțiuni, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului, fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficientă trimiterea comunicării privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

 

 

Consecințele retragerii

În cazul exercitării dreptului de retragere, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului contravaloarea Produselor comandate, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data informării cu privire la decizia de retragere din Contract.

Rambursarea se va efectua folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Cumpărătorul si-a exprimat acordul explicit pentru o altă modalitate de rambursare. În orice caz, nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Cu toate acestea, Vânzătorul va putea amâna rambursarea contravalorii produselor până la data la care acesta primește înapoi produsele sau până la momentul la care Cumpărătorul a furnizat Vânzătorului dovada că a returnat produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

 

Detalii despre dreptul de retragere

Returnarea produselor se poate efectua prin curier sau direct la sediul comercial al Vânzătorului, fără întârzieri nejustificate si, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data comunicării retragerii. Termenul este respectat dacă Produsele sunt returnate înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Cumpărătorul este informat asupra faptului că, în cazul în care Produsele prezintă la returnare ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul îsi rezervă dreptul de a refuza returul sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

În maximum 14 zile calendaristice de la data returnării (recepției de către vânzător) Scandinavian Design House S.R.L. va restitui clientului contravaloarea produsului în contul indicat în acest sens de către client. Termenul de 14 zile calendaristice începe să curgă de la intrarea în posesie a produsului de către vânzător.

 

Condiții generale pentru returul produselor vândute și expediate de Scandinavian Design House S.R.L.

Un produs este acceptat la retur numai cu respectarea următoarelor condiții:

  • Clientul trebuie să prezinte în original bonul de casă și/sau a facturii fiscale aferente;
  • Clientul trebuie sa returneze produsul funcțional, în parametri normali, în aceleași condiții și în acceași stare în care a fost cumpărat;
  • Produsul returnat nu trebuie sa prezinte urme de folosință, uzură, deteriorări mecanice, lovituri, ciobituri, șocuri mecanice, electrice etc.;
  • Produsul returnat nu trebuie sa fi fost supus niciunei intervenții de tip service, reparații sau orice altă intervenție neautorizată;
  • Produsul trebuie sa fie returnat în ambalajul său original și însoțiti de accesoriile sale originale, dacă e cazul. Lipsa sau deteriorarea etichetelor sau a marcajelor de pe produs sau ambalaj atrage refuzul de returnare a produsului;
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul;
  • Produsele nu fac parte din categoria produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate, cu excepția cazului în care sunt sigilate;

Sunt exceptate de la dreptul de retragere Contractele privind:

  • Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, de exemplu, dar nereducându-se la acestea, saltele, topuri de saltele, cearșafuri, parfumuri, etc.
  • Produse confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate.
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de Cumpărător.
  • Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente

 

Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face în următoarele condiții:

  1. Pentru sumele achitate în numerar în magazin, restituirea se va face tot în numerar, în cazul în care returul are loc în aceeași zi cu data achiziționării;
  2. Pentru sumele achitate prin ordin de plată sau prin card bancar, restituirea se va face prin virament bancar, în contul bancar din care s-a efectuat plata sau în contul bancar indicat de client prin cererea de retur;
  3. În cazul în care produsul returnat a fost achiziționat cu plata în rate (cu card de credit), restituirea se va face prin transmiterea către bancă a unei solicitări de anulare a tranzacției;